reklama

Hééj Róbi, dobre počujem? Jedna poisťovňa? Ta čo si šaleny…

Včera sa stala veľmi funny vec. Pani ministerka Zvolenská si priniesla na prvé októbrové rokovanie vlády ovečku „Ove“. Samozrejme, že plyšovú... O skutočnú by sa nevedela postarať, ako sa nevie postarať o slovenské zdravotníctvo. Poďme ale k skutočnému problému. Vláda už v júli schválila zlúčenie všetkých poisťovní do jednej štátnej. Moja mama mi povedala: Však aj tak to máš jedno. Každá poisťovňa je na jedno kopyto.“ Tak som jej vysvetlil, že to tak nie je. A to je len maličkosť. Poďme si to vysvetliť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
OVE a pani ministerka Zvolenská
OVE a pani ministerka Zvolenská (zdroj: TASR)

Som pravidelným darcom krvi, vďaka Bohu, že mi dal pevné zdravie. Keďže mám dobrú krv, chodím na odbery každé tri mesiace. Čoskoro to už bude desaťnásobné darcovstvo. Pri každom darovaní prejdete kontrolou u lekára, darujete krv a pokračujete do tzv. „pokladne“, kde vás „vyplatia“. Avšak, darcovstvo je „darcostvo“, tak vlastne ani nie ste vyplatení. Dostanete dvojeurový stravný lístok na „doplnenie vitamínov“. Potom sa vás pán/pani spýta: „V akej poisťovni ste?“ Ja som jej vtedy odpovedal, že som vo Všeobecnej. Pani odpovedala: „V poriadku. Vitamíny pre darcov nedostanete.“ Pozrel som sa na ňu, v duchu som si povedal „WT*“, ale domov som šiel s dobrým pocitom, že som daroval krv. Keďže sa táto situácia zopakovala niekoľkokrát, raz mi to už nedalo a pri ďalšom darovaní som už zisťoval, prečo je to tak. Pani mi vysvetľovala, že iba poistenci v Unione dostávajú vitamíny, ktoré sú veľmi užitočné pre znovunabratie potrebných „síl“ v krvi, ale sú aj pre študenta drahé. Ja šetrím každé euro, preto si tieto vitamíny nemôžem dovoliť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak milí kamaráti, vidíte maličký dôvod prečo je dobré mať súkromné poisťovne, ktoré sa starajú o svojich zákazníkov patrične. Keby sme mali zdravotníctvo úplne súkromné, tieto výhody a súperenie o zákazníka by boli oveľa väčšie a ja by som si mohol vybrať, kde chcem patriť a ktorá poisťovňa má pre mňa väčšie výhody. Obávam sa, že jedna štátna mi žiadne výhody nedá a budem rád, že vôbec darujem krv v pekných priestoroch.

Ak sa Vám páčil článok, hlasujte na: Vybrali.sme.SK

Luky Macak

Luky Macak

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Poslanec OZ v obci Čečejovce. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu