reklama

Čo ma najviac trápi v obci Čečejovce?

Rozhodol som sa napísať tento blog možno aj preto, že je také deprimujúce počasie, ale možno aj preto, že ma to trápi už dlhšiu dobu a potreboval som s tým výjsť von.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Čo ma trápi najviac v našej obci? Nie sú to naše rozbité cesty, ani chodníky či neexistujúca kanalizácia, ale najviac ma trápi naša spoločnosť, naša komunita a samotné naše správanie.

Trápi ma to, keď sused susedovi závidí nové okná či krásne auto. Trápi má aj to, že kvôli tomu neprehovoria ani slovo. Trápi ma to, že si staviame obrovské ploty, len aby nevedeli iní, čo robíme, pričom strácame kontakt s okolitým svetom a možno aj s pozdravom o peknom dni. Trápi ma neochota spolupracovať. Trápi ma vernosť každého klamstva. Trápi ma, že jeden druhého ohovárame, lebo nie je podľa našich predstáv. Trápi ma, že prisťahovalec je v obci “odpad” a nemá šancu prispieť k jej lepšiemu chodu ako poslanec či starosta. Trápi ma aj to, že všetci sme múdri pri pive, ale činy a skutky nám unikajú. A ten, ktorý sa o niečo pokúsi, tak ho zničíme, však je predsa iný ako my. Trápi ma aj to, že mladí nerešpektujú nočný pokoj a činia vandalizmus, ale i to, že dôchodcovia mladým nedoprajú kusok zábavy. Trápi ma aj to, že mladí a starší nespolupracujú. Čo je len veľká škoda. Trápi ma to, že nie sme dobrá komunita, nie sme k sebe dobrí. Trápi ma to, že viac počúvame hlasy iných ako našich priateľov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako chceme mať dobre fungujúcu obec? Ak nebudeme dobrou komunitou, dobrou spoločnosťou, tak sa sotva pohneme ďalej. Možno som utopista, ale ja tomu verím, že sa to raz zmení! 

Luky Macak

Luky Macak

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Poslanec OZ v obci Čečejovce. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu