reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Luky Macak

Luky Macak

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Poslanec OZ v obci Čečejovce. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nesprávajme sa ako tulene

Luky Macak

Nesprávajme sa ako tulene

Určite ste zažili moment, keď ste sa rozprávali – komunikovali s niekým, kto vo Vás vyvolal emócie kritiky a bezhlavých riešení všetkých problémov.

  • 15. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 394x
  • 0
Potrebujeme živú obec

Luky Macak

Potrebujeme živú obec

Dlhé roky sa vedú debaty medzi komunálnymi politikmi o tom, čo je základom úspechu prosperujúcej obce či mesta.

  • 13. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 409x
  • 0
V Čečejovciach vyhrala mladá krv

Luky Macak

V Čečejovciach vyhrala mladá krv

Máme po voľbách. Vytvorili sa nám 3 skupiny ľudí. Tí, ktorí vôbec nie sú spokojní s výsledkami volieb, potom tí, ktorí sú spokojní iba z časti a nakoniec aj tí, ktorí sú nadmieru spokojní.

  • 17. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 957x
  • 0
Čo ma najviac trápi v obci Čečejovce?

Luky Macak

Čo ma najviac trápi v obci Čečejovce?

Rozhodol som sa napísať tento blog možno aj preto, že je také deprimujúce počasie, ale možno aj preto, že ma to trápi už dlhšiu dobu a potreboval som s tým výjsť von.

  • 13. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 711x
  • 2
Baška, synonymum rozvíjajucej sa obce

Luky Macak

Baška, synonymum rozvíjajucej sa obce

V piatok 25. júla som mal tú česť navštíviť obec Baška v okrese Košice – okolie asi 9 km od mesta Košice. Pozval ma starosta obce Ján Serbin. Bol som milo prekvapený ako sa obec zmenila po skoro 3 volebných obdobiach starostovania pána Serbina a tento blog bude práve o tom, ako sa obec vie zmeniť keď sa nesedí, ale pracuje.

  • 29. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 927x
  • 0
reklama
Obecná firma, prečo nie?

Luky Macak

Obecná firma, prečo nie?

Slovenský vidiek trápi z dlhodobého hľadiska stagnujúci rozvoj. Vidieť to hlavne v obciach, ktoré nedokážu efektívne využívať všetky svoje zdroje. Či už zdroje ako práca, pôda a pod. Jedna z možnosti ako pomôcť rozvoju obce je založenie obecnej firmy, ktorá pri dobrom spravovaní dokáže  kvalitne pomôcť k rozvoju obce.

  • 2. jún 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 591x
  • 0
Dobrý starosta, 5 vlastností!

Luky Macak

Dobrý starosta, 5 vlastností!

V Novembri v roku 2014 sa uskutočnia komunálne voľby, v ktorých si budeme vyberať svojich zástupcov do obecných, miestnych a mestských zastupiteľstiev. Tak isto aj starostov a primátorov. Viem, že je ešte do tohto dátumu veľmi ďaleko a pred nami sú oveľa dôležitejšie prezidentské voľby a voľby do EŮ parlamentu. Cieľom môjho blogu je skôr ponúknuť ľuďom a možným kandidátom pohľad na to, aký by mal byť správny starosta, respektíve podľa čoho si vyberať. Preto prinášam 5 možných vlastností dobrého starostu. Vychádzal som zo skúsenosti a stretnutí starostov, ktorých považujem za vzorné príklady.

  • 5. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 928x
Rana Istoty

Luky Macak

Rana Istoty

Nuž, dnes som mal tú česť využiť služby ZSSK a šiel som vlakom z Ružomberka do Košíc. Medzičasom som šiel kúpiť kávu do “reštauráku” a čo nevidím, všade po vozňoch nalepené nálepky s textom “Fico, kde sú istoty?”(viď obrázok) Tie nálepky boli všade, na dverách, na prechodových dverách a každý vyšší ako 140 cm to určite zbadal. :-)

  • 17. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 705x
  • 5
Quo vadis Katolícka cirkev?

Luky Macak

Quo vadis Katolícka cirkev?

Hľa, cirkev. Ako ďalej? Pýtam sa sám seba, ako jeden z veriacich a brat brata v Katolíckej cirkvi. Je mi smutno z toho, že petrova cirkev bola vybudovaná na láske a porozumení a vzťahy medzi nami sú presným opakom.

  • 24. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 264x
  • 20
Študenti nadávajú a železničiari sa usmievajú…

Luky Macak

Študenti nadávajú a železničiari sa usmievajú…

Včera došlo k nehode vlakov, ktorá otriasla celým Slovenskom. Osobný vlak narazil zozadu do druhého, vyžiadalo si to viac ako 20 zranených a rušňovodiča, ktorý je vo veľmi kritickom stave. O čom však bude tento článok? Už dlhšiu dobu pozorujem ako viacerí moji priatelia na FB, ale aj face to face nadávajú na železnice. Keď chcú ísť domov, tak všetko mešká, stále sa niečo pokazí. Jednoducho, nikdy to nie je tak, ako by chceli. Prečo je tomu tak? Chcem obhájiť železničiarov, ktorí za to skutočne nemôžu, pretože veľa udalostí, ktoré sa stanú, sú práve zapríčinené nami, bežnými občanmi.

  • 27. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 592x
  • 8
reklama
Nebojte sa!

Luky Macak

Nebojte sa!

Mladý človek, osobnosť, ktorá chce napredovať, študuje, pracuje, učí sa novým skúsenostiam. Je to osoba, ktorá neustále čelí novým a novým nástrahám. Je utláčaný a nechaný na pospach zlu.

  • 16. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 704x
  • 0
Hééj Róbi, dobre počujem? Jedna poisťovňa? Ta čo si šaleny…

Luky Macak

Hééj Róbi, dobre počujem? Jedna poisťovňa? Ta čo si šaleny…

Včera sa stala veľmi funny vec. Pani ministerka Zvolenská si priniesla na prvé októbrové rokovanie vlády ovečku „Ove“. Samozrejme, že plyšovú... O skutočnú by sa nevedela postarať, ako sa nevie postarať o slovenské zdravotníctvo. Poďme ale k skutočnému problému. Vláda už v júli schválila zlúčenie všetkých poisťovní do jednej štátnej. Moja mama mi povedala: Však aj tak to máš jedno. Každá poisťovňa je na jedno kopyto.“ Tak som jej vysvetlil, že to tak nie je. A to je len maličkosť. Poďme si to vysvetliť...

  • 4. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 915x
  • 6
Ja som cigáň, džanes?

Luky Macak

Ja som cigáň, džanes?

Tento týždeň sa udiali mnohé udalosti týkajúce sa rómskej problematiky. V parlamente SDKÚ-DS neprešiel zákon o čiernych stavbách a Majo Kotleba neprešiel nadtonážnu prietrž slovenského komanda pod Krásnou Hôrkou. Mňa to tiež inšpirovalo. Napísal som tento blog, aby som vám porozprával o tom, aké mám skúsenosti s Rómami.

  • 30. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 117x
  • 31
Svet trápi kríza morálky

Luky Macak

Svet trápi kríza morálky

Neustále si dávame otázku či žijeme skutočne plnohodnotný život alebo len tak „prežívame“? Je to posun v myslení ľudí, ktorý odráža  dobu, ktorú žijeme. Skvelé to vystihol kazateľ Daniel Pastirčák, ktorý tvrdí že sme sa prestali pýtať  „aký má život zmysel?“, ale nahradili novou otázkou „aká je naša životná úroveň?“.

  • 25. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 457x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu