reklama

Rana Istoty

Nuž, dnes som mal tú česť využiť služby ZSSK a šiel som vlakom z Ružomberka do Košíc. Medzičasom som šiel kúpiť kávu do “reštauráku” a čo nevidím, všade po vozňoch nalepené nálepky s textom “Fico, kde sú istoty?”(viď obrázok) Tie nálepky boli všade, na dverách, na prechodových dverách a každý vyšší ako 140 cm to určite zbadal. :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Rana Istoty
Rana Istoty (zdroj: LM)

Povedal som si: “wau konečne!” Konečne niekto začína chápať čo to vlastne pre Fica sú tie istoty – "Rany Istoty"! Sú to azda 23% zvýšenie dane? Sú to azda jedna zravotná poisťovňa, znížený druhý pilier, netransparentné štátne zakázky, atď.?

Podstatom tohto blogu nie je ich vymenovať, ale upozorniť na to, že verejná mienka si konečne začína uvedomovať "Rany Istoty"!

Uvedomujú si, že boli tak škaredo oklamaní, že táto pravda o pravých istotách musela výjsť na povrch. Ľudia si začínajú uvedomovať, že tie istoty, ktoré im Fico pred voľbami 2012 ponúkal sú len balíkom škodlivých opatrení, ktoré práveže tie "vaše" istoty odoberú. Istoty pre vás boli optimistické vízie, pocit, že sa budem mať dobre. Práveže opak je pravdou. Keď sa pozriem na Grafomajstrov rozpočet a pri mojej optimistickej povahe, keď si myslím, že každé dievča na diskotéke "zbalím" ma tá "Rana Istoty" umlčí a vidím len prázdne pesimistické mínusové čísla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľudia moji zlatí, nenechajte sa oklamať. Jediné istoty, ktoré nám tento svet dáva sú DANE A SMRŤ. Tak ako to povedal Benjamin Franklin. I mal pravdu, česť jeho pamiatke a Ficovi "Ranu Istoty" do chrbta.

Ak sa Ti blog páčil, hlasuj na vybrali.sme.sk J

Luky Macak

Luky Macak

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Poslanec OZ v obci Čečejovce. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu